مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-11سياسي

همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند


فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که 22 بهمن تجلی اقتدار ایران اسلامی است، گفت: همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند.

- آزادشهر- فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که 22 بهمن تجلی اقتدار ایران اسلامی است، گفت: همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر جمعه در مراسم اختتامیه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در آزادشهر اظهارکرد: 22 بهمن ماه تجلی اقتدار ایران با رمز ایمان و وحدت کلمه ماست و مردم ما توانستند با رهبری امام خمینی (ره) حاکمیت سلطنتی 2500 ساله را سرنگون کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: همه بشریت بخصوص جهان اسلام و در راس آن مردم ایران، مدیون قیام امام هستند زیرا این عالم زاهد ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.

وی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی کارکنان سفارت خانه های آمریکا، انگلیس و برخی کشورها برای کار کردن در ایران در فیش حقوقی خود، حق توحش می گرفتند که این اوج تحقیر و ذات برای یک ملت است.

ملک شاهکوهی ادامه داد: دشمنان طی 43 سال گذشته هرچه در توان داشتند گذاشتند تا این انقلاب الهی و این نظام مقدس را از بین ببرند اما همه یکی پس از دیگر به درک واصل شدند و جسدشان در خاک خوراک مار و مور شد اما انقلاب ما با صلابت ایستاده و به پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند

همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند