مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-11سياسي

نسل های پس از انقلاب بر آرمان های امام (ره) ایستاده است


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نسل های پس از انقلاب بر آرمان های امام (ره) ایستاده است، گفت: مردم همواره با حضورشان، توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

- سمنان- دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نسل های پس از انقلاب بر آرمان های امام (ره) ایستاده است، گفت: مردم همواره با حضورشان، توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا شکوه خاصی برگزار شد، مصداق این حضور در صحنه مردم است، افزود: مردم نشان داده که همواره بر آرمان های انقلاب اسلامی، این واقعه مهم تاریخی ایستاده اند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امروز مشهود است که نسل های پس از انقلاب بر آرمان های امام (ره) ایستاده اند، تاکید داشت: این نشان می دهد که جوانان ما همواره پیروز آرمان های انقلاب و امام و شهدا هستند.

پور محمدی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند تا با تشدید تحریم و جنگ روانی و دروغ پراکنی مردم را از انقلاب ناامید سازند، گفت: حضور همیشگی مردم توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما نشان داده اند که بر آرمان دو نسل قبل از خود ایستاده است، ابراز داشت: دشمن هیچ گاه از عداوت خود دست بر نمی دارد و همیشه منتظر است تا اتفاقات و رویدادها را رصد کند اما ما می بایست ابتدا نترسیم و سپس صادقانه عمل کنیم که این نسخه مهمی برای کشورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل های پس از انقلاب بر آرمان های امام (ره) ایستاده است

نسل های پس از انقلاب بر آرمان های امام (ره) ایستاده است