مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-11سياسي

عزتمندی ایران محصول مقاومت مردم در شرایط سخت است


اگر ایران ملتی عزتمند دارد به علت مقاومتی است که مردم همواره در شرایط سخت داشته اند و حامی ولایت فقیه اند.

- شیراز- امام جمعه موقت شیراز گفت: اگر ایران ملتی عزتمند دارد به علت مقاومتی است که مردم همواره در شرایط سخت داشته اند و حامی ولایت فقیه اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: از جمله دستاوردهایی که انقلاب اسلامی داشته است آن است که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم پدید آورده است.

وی افزود: اگر ایران به این سه اصل رسیده باشد باید گفت حرکت جامعه حرکتی صحیح و در مسیر انقلاب بوده است این در حالی است که حرکتی که مردم طی 43 سال گذشته داشته اند در راستای تحقق این اصول بوده است.

به گفته این مقام مسئول هیچ کشوری در جهان عزتمند تر از ایران اسلامی در جهان نیست و ایران توانسته با تکیه بر عزت مردم در جهان مقابل ابرقدرت های جهان ایستاده و آنان را به زانو درآورد.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: عصر پهلوی عصر سر سپردگی به غرب و شرق بود اما اکنون کشور به جایگاهی رسیده است که مردم تعیین کننده تمامی ارکان انقلاب از طریق انتخابات اند.

وی ادامه داد: ایران به واسطه حرکت های انقلابی مردم در بسیار از حوزه ها به خودکفایی رسیده است و توانسته در جهان اثرگذار باشد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزتمندی ایران محصول مقاومت مردم در شرایط سخت است

عزتمندی ایران محصول مقاومت مردم در شرایط سخت است