مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-11سياسي

امام جمعه ساوه: شعارهای اصلی انقلاب پس از 43 سال همچنان زنده است


انقلاب اسلامی در شرایطی به 43 سالگی رسیده است که شعارهای اصلی آن همچنان بانشاط و طراوت جریان دارد.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به 43 سالگی رسیده است که شعارهای اصلی آن همچنان بانشاط و طراوت جریان دارد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه 22 بهمن ماه در مصلی امام علی(ع) ساوه با اشاره به فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: در اندیشه امام، مردم محوری ترین پایه و اساس بودند و امام اعتقاد داشتند قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل جمهوری اسلامی را بهترین مدل برای اداره کشور می دانستند و ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می دید، اظهار کرد: بزرگترین هنر امام این بود که ولایت فقیه مهجور و مستور در کتاب ها را بیرون کشید و به عرصه جامعه آورد و امتیاز بزرگ حرکت امام خمینی(ره) و حتی تفاوت آن نسبت به عصر معصومین(ع)، همراهی امت بود.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه ملت ایران از روز 12 بهمن که امام راحل را مثل نگین انگشتری در برگرفتند تا امروز که 43 سال از آن تاریخ می گذرد هنوز از دور امام امت متفرق نشده اند، افزود: مردمی وفادار که پای انقلاب بوده و هستند، این وفاداری و استقامت پای ولایت را هم از حضرت زهرای اطهر(س) ارث برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: شعارهای اصلی انقلاب پس از 43 سال همچنان زنده است

امام جمعه ساوه: شعارهای اصلی انقلاب پس از 43 سال همچنان زنده است