مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-11سياسي

سازمان قضایی نیروهای مسلح بازویی توانمند برای نیروهای مسلح است


سازمان قضایی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیروهای مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضایی تاکید داشته اند.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی (ع) و تبریک مجدد انتصاب رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان قضایی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیروهای مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضایی تاکید داشته اند و به جهت صیانت از نیروهای مسلح ادامه کار مداوم این سازمان مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به صحبت های مقام عظمای ولایت و دیدگاه ایشان نسبت به جایگاه مهم و اساسیِ سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان داشت: رسیدگی تخصصی به پرونده ها و شناخت کافی این سازمان نسبت به نیروهای مسلح باعث حفظ شأن و جایگاه نیروهای مسلح در جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همه دوره ها رابطه سازمان قضایی و نیروهای مسلح رابطه بسیار خوبی بوده و این امر در چند سال اخیر کاملاً مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان قضایی نیروهای مسلح بازویی توانمند برای نیروهای مسلح است

سازمان قضایی نیروهای مسلح بازویی توانمند برای نیروهای مسلح است