مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-11سياسي

خرده دجال ها مغلوب حضور و بیداری مردم خواهند شد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این انقلاب مقدمه و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، گفت: این خرده دجال ها، بچه شیطان ها و شیطنت هایشان مغلوب حضور این ملت و بیداری آنها خواهد شد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این انقلاب مقدمه و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، گفت: این خرده دجال ها، بچه شیطان ها و شیطنت هایشان مغلوب حضور این ملت و بیداری آنها خواهد شد.

آیت الله محمدی لایینی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی امام خمینی(ره) ساری، اظهار کرد: در 22 بهمن رژیم طاغوت از بین رفته باید حمد خدای را به جای آورد و اگر ان شاالله رژیم مستکبر جهانی و ظالم و امپریالیسم ریشه کن شود، باز هم باید این کار را تکرار کرد.

وی با بیان اینکه باید سطح تقوا را باید در جامعه تقویت کرد، تصریح کرد: مهمترین پیوست همه سیاستگذاری ها، تقوا است و باید در این راستا قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برای تقوا داشتن باید با زمینه های گناه مبارزه کرد، گفت: حل شدن مشکل اشتغال و ازدواج و در اولویت قرار دادن جوانگرایی باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که پیری یکی از آسیب های پیش روی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرده دجال ها مغلوب حضور و بیداری مردم خواهند شد

خرده دجال ها مغلوب حضور و بیداری مردم خواهند شد