مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-11بين الملل

بلینکن: ممکن است روسیه حتی در جریان بازی های المپیک به اوکراین حمله کند


در ادامه ادعاهای مقام های آمریکایی درباره قریب الوقوع بودن حمله روسیه به اوکراین، وزیر امور خارجه این کشور مدعی شد این تهاجم هر لحظه حتی در طول بازی های المپیک پکن ممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه ادعاهای غرب بخصوص مقام های آمریکایی درباره قریب الوقوع بودن حمله روسیه به اوکراین، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز (جمعه) مدعی شد روسیه در حال تجمع نیروهای بیشتری در مرز اوکراین است و هشدار داد که این تهاجم ادعایی حتی ممکن است در جریان بازی های المپیک زمستانی پکن رخ دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه العربیه ، او با کنار گذاشتن این نظر که مسکو تا پایان بازی های پکن منتظر می ماند، گفت: ما در پنجره ای هستیم که هر زمانی ممکن است تهاجم آغاز شود، و واضح است که دوران بازی های المپیک را نیز شامل می شود.

بلینکن پس از نشستی با همتایان خود از کشورهای به اصطلاح چهارگانه-استرالیا، هند، ژاپن و ایالات متحده-در ملبورن گفت: به بیان ساده، ما همچنان شاهد نشانه های بسیار نگران کننده تشدید تنش روسیه هستیم .

وی به رغم این ادعاها، در ادامه با بیان این که ایالات متحده به شدت ترجیح می دهد اختلافات با روسیه را از طریق دیپلماسی حل کند، مدعی شد: ما تمام تلاش ممکن را برای تعامل با روسیه انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: ممکن است روسیه حتی در جریان بازی های المپیک به اوکراین حمله کند

بلینکن: ممکن است روسیه حتی در جریان بازی های المپیک به اوکراین حمله کند