مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-11اجتماعي

استفاده رایگان دانش آموزان به همراه والدینشان از مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان استفاده رایگان دانش آموزان به همراه والدینشان از مجموعه های ورزشی وزارت آموزش و پرورش از هفته آتی خبر داد.

- ، صادق ستاری فرد با حضور در غرفه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همه ایرانیان و دوستداران انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب مردمی بود و به یمن حضور این مردم عزیز و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب مردمی و قوی می ماند و قله های پرافتخار در حوزه های مختلف را فتح خواهد کرد.

وی افزود: یاد و خاطره همه شهدا، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی را گرامی می داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به یمن این ایام مبارک همچنین ایام مبارک رجب از هفته آینده شاهد حضور آزاد و رایگان دانش آموزان همراه با خانواده هایشان در اماکن ورزشی خواهیم بود، گفت: به این ترتیب دانش آموزان به همراه والدین خود می توانند در آخر هفته ها از اماکن ورزشی آموزش و پرورش استفاده کنند.

ستاری فرد ادامه داد: در روزهای پنج شنبه میزبان دختران دانش آموز به همراه مادران و در روزهای جمعه میزبان پسران دانش آموز به همراه پدرانشان در مجموعه های ورزشی مان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده رایگان دانش آموزان به همراه والدینشان از مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش

استفاده رایگان دانش آموزان به همراه والدینشان از مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش