مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-11سياسي

راهبرد اصلی جنگ شناختی جهاد تبیین است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضرت امام راحل نقش مردم را در حکمرانی به خوبی شناخت، گفت: راهبرد اصلی ما در جنگ شناختی، جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی در سخنرانی 22 بهمن در جمع مردم بابل با اظهار اینکه حضرت امام راحل به مدد امتش قیام کرد و نقش مردم در حکمرانی را به خوبی دانست، افزود: مبنای انقلاب اسلامی قیام در راه خداوند بوده است.

وی با اظهار اینکه اگر قیام به خوبی و تحت تدبیر مرد الهی انجام گیرد و بر مبنا و شاخص های الهی پایه ریزی شود می تواند ملکه مقاومت و استقامت را به دنبال آورد، افزود: قیام مقاومت و نصرت را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: حضرت امام راحل در نامه ای به ملت ایران اسلامی نوشت که قیام دارای دو بعد الهی و نفسانی است و اگر قیام برای نیازهای مادی شکل بگیرد، منجر به شکست می شود.

حجت الاسلام حریزاوی با تاکید براینکه اگر قیامی برای معنویت شکل گرفت می تواند مادیت را دنبال داشته باشد، افزود: حضرت امام راحل سقف انقلابیگری را در معنویات قرار داد و با جایگزینی عدالت می توان اهداف دست یافت.

قائم مقام تبلیغات اسلامی با اظهار اینکه نباید خط اصلی را گم کرد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بیانیه خط اصلی انقلاب مشخص و برای ادامه راه انقلاب، راهبردهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی جنگ شناختی جهاد تبیین است

راهبرد اصلی جنگ شناختی جهاد تبیین است