مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-11سياسي

40 سال راهپیمایی با قاب عکس برادر+ عکس


«خانم مرصع رفیعی» خواهر شهید مهرداد رفیعی کشتلی از سال 61 تاکنون با در دست داشتن قاب عکس برادرش در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کند و درباره حضورش می گوید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، امروز چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب است، انقلاب اسلامی مردم ایران، از آن زمان تا کنون مردم ما همواره با حضور خود در راهپیمایی های این سال ها نشان دادند که پای انقلاب و آرمان های امام ایستاده اند.

خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز همیشه پای ثابت راهپیمایی های انقلاب بوده اند و با حضور خود قوت قلب این مردم شدند تا آنان نیز پا به پای شان به میدان بیایند.

خانم مرصع رفیعی خواهر شهید مهرداد رفیعی کشتلی یکی از این افراد است که همواره در راهپیمایی های روز 22 بهمن در بابل حضور پیدا می کند و فریاد الله اکبر سر می دهد؛ وی فریادی که برادرش با نثار جان خویش در دفاع از وطن در سال 61 سر داده را سال ها بر زبان می آورد و می گوید؛ همچنان در راه انقلاب و وطن به مانند برادرش که جانش را فدا کرده، ایستاده است.

این خواهر شهید بزرگوار در همه مراسم ها اعم از تشییع شهدا، راهپیمایی ها و .

با در دست داشتن عکس برادر شهید خود شرکت می کند، خواهر این شهید می گوید؛ با در دست داشتن عکس شهید می خواهم بگویم این انقلاب مدیون خون این شهداست و ما تا آخر پای این نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سال راهپیمایی با قاب عکس برادر+ عکس

40 سال راهپیمایی با قاب عکس برادر+ عکس