مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-11سياسي

گزارش میدانی از رستاخیز ملت ایران در چهل و سومین بهار انقلاب/ همه آمدند


فیلم راهپیمایی تماشایی 22 بهمن در کرانه خلیج فارس   در آرمان انقلاب شیعه و سنی برادرند در استان خراسان شمالی در محل راهپیمایی شهرهای مختلف استان، جمع کثیری از مردم انقلابی  از پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، همه قومیت های کرمانج، ترک، ترکمن، تات و شیعه و سنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی حضور پیدا کرده اند.

عکس حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن بجنورد   صفوف فشرده خودروها در قم در استان قم مردم انقلابی شهر قم با حضور در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان های اطراف در انتظار آغاز راهپیمایی خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

  فیلم انتظار مردم انقلابی قم در بلوار پیامبر اعظم (ص)  برای شروع راهپیمایی خودرویی   در استان البرز حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی چشمگیر است و نشان می دهد دلبستگی نسل های چهارم و پنجم انقلاب به آرمان های اسلام و انقلاب کمتر از نسل اول نیست و خواب آشفته دشمن برای دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد.

عکس سلفی نوجوانان کرجی در جشن پیروزی انقلاب   بیعت گیلانی ها با انقلاب زیر باران رحمت الهی  در استان گیلان علی رغم بارش باران رحمت الهی، مردم به خیابان آمدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود از سران استکبار را اعلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی از رستاخیز ملت ایران در چهل و سومین بهار انقلاب/ همه آمدند

گزارش میدانی از رستاخیز ملت ایران در چهل و سومین بهار انقلاب/ همه آمدند