مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-11سياسي

هدف و افق انقلاب اسلامی آرمانی و جهانی است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مختص چغرافیای ایران نیست، گفت: انقلاب دارای هدف و افق آرمانی و جهانی است.

- ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مختص جغرافیای ایران نیست، گفت: انقلاب دارای هدف و افق آرمانی و جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در مصلی ساری با اشاره به اینکه اسرایئل غذغده سرطانی در منطقه به شمار می رود، افزود: انقلاب اسلامی منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و حضرت امام راحل فرمودند ما می خواهیم انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدف و افق و نگاه بزرگی دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک تفکر بوده و به جغرافیای ایران منحصر نیست و آمد تا در دنیا به بت های استکبار جهانی سیلی محکم بزند و پرچم جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برساند.

وی ادامه داد: مبدا حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) ایران اسلامی است و این راه ادامه خواهد داشت و ملت ایران به تاسی از فرهنگ دینی قیام کرد و تازمانی که نگاه ملت به خدا باشد عزیز خواهد و اگر به کدخدایان و غرب نگاه داشته باشیم، ذلیل خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف و افق انقلاب اسلامی آرمانی و جهانی است

هدف و افق انقلاب اسلامی آرمانی و جهانی است