مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-11اجتماعي

اردبیلی ها به عشق انقلاب به صحنه آمدند/راهپیمایی از جنس موتور و خودرو


همزمان با یوم الله 22 بهمن و به رغم بارش برف و برودت هوا اردبیلی ها جلوه هایی از دلدادگی خود را به انقلاب و نظام اسلامی باردیگر به رخ کشیدند.

- ایسنا/اردبیل همزمان با یوم الله 22 بهمن و به رغم بارش برف و برودت هوا اردبیلی ها جلوه هایی از دلدادگی خود را به انقلاب و نظام اسلامی باردیگر به رخ کشیدند.

از اولین ساعات صبح امروز بارش رحمت الهی در یوم الله 22 بهمن حال و هوای متفاوت به دیار سبلان بخشید تا با وجود شرایط نامساعد جوی راهپیمایی خودرویی و موتوری به دلیل شرایط کرونایی خانواده های اردبیلی با وسایط نقلیه خود به میدان آمدند تا در سخت ترین شرایط کرونایی و آب و هوایی نیز ارادت خود را به نظام نشان دهند.

این مراسم از میدان بسیج اردبیل و با هماهنگی پلیس راهور در حالی آغاز شد که به دلیل لغزنده بودن خیابان ها خودروها و موتورسیکلت ها به آهستگی در حالی که مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و شعارهای انقلابی بودند به حرکت درآمده و با روشن کردن چراغ های خودروها و پخش سرودهای انقلابی شهر اردبیل در سالگرد چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی حال و هوایی متفاوت پیدا کرد.

در طول مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که تا میدان جهاد ادامه دارد پلیس راهور خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری را محدود کرده تا روان سازی حرکت خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها به عشق انقلاب به صحنه آمدند/راهپیمایی از جنس موتور و خودرو

اردبیلی ها به عشق انقلاب به صحنه آمدند/راهپیمایی از جنس موتور و خودرو