مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-11سياسي

قطعنامه پایانی مراسم 22 بهمن 1400


قطعنامه پایانی مراسم 22 بهمن یا محکوم کردن مواضع مقامات ارشد غربی درباره مبانی دفاعی ایران و تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده بر تبعیت از منویات رهبری و توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی با تکیه بر عزم خلل ناپذیر جوانان مومن انقلابی کشور در فتح قله های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است : فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ (سوره محمد آیه 35) پس هرگز سست نشوید و دشمنان را به صلح ذلّت بار دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از ثواب اعمالتان را کم نمی کند! حمد و سپاس ذات اقدس احدیّت جلّ و علا را که چنین روزی به نام مقدس یوم الله آراسته گردید و نظام جمهوری اسلامی ایران، با قیام قیامت گونه ملت، نخستین حکومت در عصر غیبت بر مبنای قرآن را ایجاد و در سایه ی نعمت اسلام و ولایت و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) حماسه ای بی نظیر برپا، و در پرتو آن محرومان و مستضعفان را فلاح و رستگاری بخشید و 22 بهمن را به فجر رهایی مبدل و الگوی نجات بخش سایر ملل قرار داد.

اینک در طلیعه چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که گفتمان انقلاب اسلامی با گسترش محور مقاومت و مقابله با نظام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه پایانی مراسم 22 بهمن 1400

قطعنامه پایانی مراسم 22 بهمن 1400