مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-11سياسي

22 بهمن؛ بهانه ای برای مرور ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است


راهپیمایی 22 بهمن بهانه ای است برای مرور ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران که همین مساله زمینه را برای مطالبه گری مردم از مسؤولان امر فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در  حاشیه راهپیمایی 22بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تظاهرات و راهپیمایی مردم در 22بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

  وی افزود: در حقیقت تظاهرات و شرکت مردم در راهپیمایی ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن بهانه ای است برای مرور ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران که همین مساله زمینه را برای مطالبه گری مردم از مسؤولان امر فراهم می کند.

این مسؤول ادامه داد: این راهپیمایی بیانگر انسجام و ایستادگی مردم قهرمان ایران در مقابل توطئه های دشمنان انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن؛ بهانه ای برای مرور ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است

22 بهمن؛ بهانه ای برای مرور ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است