مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-11سياسي

مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید/ثبت آثار و تجربیات اساتید از گذشته تاکنون


رییس دانشگاه تهران بر مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید، ثبت چگونگی تأثیرگذاری اساتید در جامعه، جمع آوری جزوات و کتاب ها تاکید کرد.

- به نقل از دانشگاه تهران، دفتر اساتید بازنشسته دانشگاه تهران با حضور دکتر ایرج نوروش، استاد بازنشسته گروه حسابداری دانشکده مدیریت این دانشگاه افتتاح شد.

دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در حاشیه افتتاح این دفتر بر تلاش برای حفظ ارتباط اساتید بازنشسته با دانشکده و ایجاد زمینه های انتقال تجربیات آنها به اساتید جوان و دانشجویان تاکید کرد.

در این مراسم، دکتر سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران ضمن بازدید از دانشکده مدیریت، مرکز مدیریت دانش این دانشکده را افتتاح کرد.

دکتر داتیس خواجه ییان، معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مستندسازی دانش، نشر دانش، استخراج دانش نهان و تبدیل دانش نهان به آشکار، پیمایش های علمی به عنوان برخی مأموریت های مرکز مدیریت دانش نام برد.

مقیمی از مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید، ثبت چگونگی تأثیرگذاری اساتید در جامعه، جمع آوری جزوات، کتاب ها، آثار و تجربیات اساتید از گذشته های دور تا کنون، تدوین تاریخ علم مدیریت و روندیابی سیر تکامل این علم در ایران به عنوان برخی کارویژه هایی نام برد که می تواند توسط مرکز مدیریت دانش دانشکده مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید/ثبت آثار و تجربیات اساتید از گذشته تاکنون

مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید/ثبت آثار و تجربیات اساتید از گذشته تاکنون