مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-11سياسي

حرکت خودرویی و موتوری در کنار آب های خلیج فارس


همزمان با 22 بهمن سال 1400 و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی خودرویی، موتوری مردم هرمزگان در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، فجرآفرینان هرمزگانی امسال نیز همچون سال قبل به دلیل شرایط قرمز کرونایی از ساعت 9 صبح امروز جمعه از میدان لارک به سمت پشت فرمانداری بندرعباس با رعایت موازین بهداشتی در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری با تزیین موتور و خودروهای خود، جلوه های زیبایی را خلق کردند و با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی ابراز شادی می کردند.

همچنین جمعی از جوانان اقدام به شیشه نویسی خودروهای خود با شعارهای انقلابی کردند و در این روز مهم با دیگر با حضور تماشایی خود در راهپیمایی 22 بهمن با ولایت، آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبرمعظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن هرمزگان با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگری وفاداری و پیشتیبانی خود را از انقلاب، امام راحل و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت خودرویی و موتوری در کنار آب های خلیج فارس

حرکت خودرویی و موتوری در کنار آب های خلیج فارس