مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-11ورزشي

معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران


سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران اعلام کرد که باید قبل از قهرمانی آسیا در مسابقاتی شرکت کنند تا رنکینگ خود را در بتوانند ارتقا دهند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمشیربازی اپه ایران در صورتی می تواند به حضور در بازی های آسیایی امیدوار باشد که بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه مناسبی بگیرد بنابراین قهرمانی آسیا برای این تیم اهمیت زیادی دارد.

البته تیم اپه در ابتدای برنامه آماده سازی خود با بدبیاری مواجه شد و به دلیل مثبت شدن تست کرونا اعضای تیم، اردوی مشترک با روسیه را از دست داد و مجبور شد 16 روز در این کشور قرنطینه شود که همین اتفاق بار مالی را هم بهمراه داشت و حالا باید دید تیم اپه بازهم به مسابقات اعزام می شود یا خیر.

مهدی رحیم زاد فرجی سرمربی تیم ملی اپه در گفت وگو با ایسنا در مورد اینکه چقدر احتمال دارد این تیم در مسابقات شرکت کند، بیان کرد: مسابقات که هست اما حضور ما بستگی به وضعیت مالی فدراسیون و شرایط دیگر دارد.

البته از طرفی باید در مسابقات شرکت کنیم در غیر این صورت امتیاز هایی که برای قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی نیاز داریم را عملا از دست می دهیم.

او افزود: ما در حال حاضر در رنکینگ آسیا سیزدهم هستیم.

باید سه تا چهار رده رنکینگ خود را افزایش دهیم تا در قهرمانی آسیا با تیم های مناسب تری با بازی کنیم و لازمه آن حضور در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران

معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران