مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-11سياسي

جوشش خون غیرت و مردانگی در رگ های مردم همیشه در صحنه در ملایر


اینجا ملایر است خاستگاه 1100 شهید گلگون کفن دفاع مقدس، شهر جهانی انگور و پایتخت مبل و منبت جهان و امروز همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند حق علیه باطل، - ایسنا/همدان اینجا ملایر است خاستگاه 1100 شهید گلگون کفن دفاع مقدس، شهر جهانی انگور و پایتخت مبل و منبت جهان و امروز همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند حق علیه باطل، خیابان های شهر از میدان امامزاده عبدالله تا گلزار شهدای گمنام بام ملایر شاهد حضور مردم غیرتمندی است که با گذشت 43 سال، همچنان خون غیرت در رگ هایشان می جوشد و با شعار آزادی و جوانمردی، تمام قد پای انقلاب و رهبرشان ایستاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم از میدان امامزاده عبدالله ملایر به سمت گلزار شهدای بام ملایر در حال برگزاری است و مردم انقلابی و غیور شهر با وجود شرایط قرمز بیماری کرونا این مسیر را با خودرو طی می کنند و در طی مسیر، خودروهای بسیاری به این سیل عظیم اضافه می شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز در پیامی خواستار حضور پرشور مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شد.

متن پیام به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً و بگو: حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوشش خون غیرت و مردانگی در رگ های مردم همیشه در صحنه در ملایر

جوشش خون غیرت و مردانگی در رگ های مردم همیشه در صحنه در ملایر