مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-11اقتصادي

تصویب بودجه 5 هزار میلیارد تومانی تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کمیسیون تلفیق


از سه پیشنهاد مشترک سازمان و کمیسیون بهداشت، به تلفیق فعلا 5000 میلیارد تومان برای قانون تعرفه گذاری تصویب شد و برای دو پیشنهاد دیگر هنوز در حال رایزنی وپیگیری هستیم.

- از سه پیشنهاد مشترک سازمان و کمیسیون بهداشت، به تلفیق فعلا 5000 میلیارد تومان برای قانون تعرفه گذاری تصویب شد و برای دو پیشنهاد دیگر هنوز در حال رایزنی وپیگیری هستیم.

رییس کل سازمان نظام پرستاری از تصویب بودجه 5000 میلیارد تومانی اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری برای سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس و قطعی شدن آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد میرزابیگی افزود: همانطور که چند روز قبل اعلام کردم با رایزنی طولانی مدت سازمان نظام پرستاری و هیئت مدیره های نظام پرستاری با نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون تلفیق مجلس، بودجه 5000 میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار با رایزنی های گسترده سازمان نظام پرستاری با مجلس از سرجمع بودجه های دولت گرفته شد، افزود: با وجود تاکید مقام معظم رهبری و دستور مستقیم رییس جمهوری اما سازمان برنامه هیچ بودجه ای نه برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و نه سایر مسائل مدنظر ایشان، در لایحه بودجه دولت قرار ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 5 هزار میلیارد تومانی تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کمیسیون تلفیق

تصویب بودجه 5 هزار میلیارد تومانی تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کمیسیون تلفیق