مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-11سياسي

حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان یک سرمایه ملی باید قدر دانسته شود 


 سرمایه ملی حضور مردم ایران در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب باید قدر دانسته شود زیرا این حضور تاثیر به سزایی در نمایش اقتدار نظام و انقلاب دارد و امروز نباید کسی فکر کند می تواند جایگزینی برای حضور با نشاط و اثربخش .

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:  سرمایه ملی حضور مردم ایران در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب باید قدر دانسته شود زیرا این حضور تاثیر به سزایی در نمایش اقتدار نظام و انقلاب دارد و امروز نباید کسی فکر کند می تواند جایگزینی برای حضور با نشاط و اثربخش مردم در صحنه های مختلف پیدا کند.

  یدالله موحد در حاشیه راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ماه در کرمان افزود: امام راحل این ملت را از انزوا خارج کرده و به صحنه آورده و آنها را در سرنوشت خود مشارکت داده است و باید قدردان این موضوع باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سپیده دم 22 بهمن ماه سال 1357 خورشید انقلاب اسلامی در سپهر ایران طلوع کرد که در بخشی از سرود انقلاب اسلامی با عنوان سرزد از افق مهر خاوران، فروغ دیده حق باوران به این موضوع اشاره شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تاکید کرد: با طلوع فجر انقلاب اسلامی، انفجار نوری در اواخر قرن بیستم در دنیا و به ویژه در خاور میانه به وقوع پیوست و تلالو این نور و انفجار در حقیقت نور امیدی در درون دل امت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان یک سرمایه ملی باید قدر دانسته شود 

حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان یک سرمایه ملی باید قدر دانسته شود