مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-11سياسي

مقررات گمرکی در مرزهای کرمانشاه برای تجار دست و پاگیر است


نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مقررات گمرکی در این استان در زمینه واردات و صادرات برای تجار با کشور عراق دست و پا گیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش زره تن لهونی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان که با حضور معاونین وزارت امور اقتصاد و دارایی و حضور ویدئو کنفرانسی وزیر اقتصاد و امور دارایی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وجود مرز مشترک این استان با کشور و اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: متأسفانه کرمانشاه کمترین بهره را از مزیت هم مرز بودن با کشور عراق برده است.

وی بر تسهیل مقررات گمرکی موجود تاکید کرد و افزود: باید پایانه های گمرکی در مرزهای این استان برای حضور پررنگ تر در بازار عراق فعال تر شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی به اعلام و ابلاغ موضوع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین طی سال جاری اشاره کرد و گفت: بخشی از منطقه اورامانات نیز به واسطه ارتباطات و مراودات مرزی و تجاری با کشور عراق می تواند به منطقه آزاد تجاری الحاق شود.

لهونی با اشاره به آمار بالای بیکاری و شاخص فلاکت استان کرمانشاه، تصریح کرد: این وضعیت شایسته مردمی که هشت سال به طور مستقیم درگیر جنگ تحمیلی و دفاع از این مرز و بوم و سپس درگیر آواربرداری های ناشی از خرابی های جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات گمرکی در مرزهای کرمانشاه برای تجار دست و پاگیر است

مقررات گمرکی در مرزهای کرمانشاه برای تجار دست و پاگیر است