مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 04:222022-02-11سياسي

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چهل وسومین فجر انقلاب را تبریک گفت


سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسراء (81) پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه 1357 و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک قدرت برتر منطقه ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه ای و فرامنطقه ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن شد.

انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل و سه سال گذشته به رغم تحریم ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی به پیشرفت های چشم‍گیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

دهه مبارک فجر، دهه ارزش های مقدس و دهه آموزه های حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چهل وسومین فجر انقلاب را تبریک گفت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چهل وسومین فجر انقلاب را تبریک گفت