مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:472022-02-10سياسي

تریبون هایی که باید صدای مردم باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شاید بعد از گذشت 3 سال، هنوز نماز عید فطری که حاج میثم مطیعی در آن به صراحت مسئولان وقت را در اشعارش مورد خطاب قرار داد، - شاید بعد از گذشت 3 سال، هنوز نماز عید فطری که حاج میثم مطیعی در آن به صراحت مسئولان وقت را در اشعارش مورد خطاب قرار داد، یادمان نرفته باشد.

اشعاری که این ابیات آن بیشتر از بقیه ابیاتش مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شاید بعد از گذشت 3 سال، هنوز نماز عید فطری که حاج میثم مطیعی در آن به صراحت مسئولان وقت را در اشعارش مورد خطاب قرار داد، یادمان نرفته باشد.

اشعاری که این ابیات آن بیشتر از بقیه ابیاتش مورد توجه قرار گرفت؛ ای نشسته صف اول به عدالت برخیز مانده، بر شانه تو بار امانت برخیز، علم داد برافراز که ملت هستند دل به شاهین ترازوی عدالت بستند همتت قطع ید دانه درشتان باشد، وای اگر دزدی از این قافله آسان باشد .

ابیاتی که به صراحت تیغ نقد را به مسئولان وقت قوه قضاییه می کشید که شاید مسئله ای کم سابقه در مراسم های سیاسی و مذهبی به شمار می رفت.

اما نه تنها قوه قضاییه، بلکه حتی دولت دوازدهم هم از نقد صریح و بی پرده اشعار میثم مطیعی در امان نماند؛ ای نشسته صف اول! صف ایثار آنجاست، آن سوی نرده ببین لذت دیدار آنجاست یا نکند نرده، میان تو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون هایی که باید صدای مردم باشد

تریبون هایی که باید صدای مردم باشد