مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:372022-02-10اقتصادي

افتتاح 380 پروژه صنعتی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی


بهره برداری از 380 پروژه صنعتی و تولیدی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی و زیرساختی شهرک های صنعتی استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی بعثت آغاز شد.

- عابدین خرّم در ادامه افتتاح پروژه های دهه فجر، با افتتاح نمادین دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی بعثت، بهره برداری از 380 پروژه صنعتی و تولیدی بخش خصوصی را در استان کلید زد.

با افتتاح این واحدها که در بخش های صنایع غذایی، سلولزی، بهداشتی، شیمیایی، کفش، نساجی، لوازم خانگی، مقاطع فولادی، قطعات خودرو، دارویی و ریخته گری اجرا شده اند، بالغ بر 4335 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از آنها برای 6 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

واحد تولیدی فیلتر اکسونیک با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان و اشتغال زایی 60 نفر و واحد تولید سازه فلزی و ورق های صنعتی با سرمایه گذاری 25 میلیارد تومان و اشتغال زایی 90 نفر واحدهای بودند که امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شدند.

همزمان با افتتاح پروژه های بخش خصوصی استان، 37 پروژه عمرانی و زیرساختی شهرک های صنعتی استان ازقبیل پروژه های آبرسانی و برق رسانی با اعتبار 200 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پروژه خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرک صنعتی بعثت یکی از این پروژه ها بود که آب مورد نیاز 500 واحد تولیدی را تأمین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 380 پروژه صنعتی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی

افتتاح 380 پروژه صنعتی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی