مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-10سياسي

کلنگ زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر


با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و به مناسبت دهه پر فروغ فجر 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به مناسبت دهه پر فروغ فجر اسلامی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر 14میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

آیین کلنگ زنی دو پروژه آب رسانی و خط انتقال تأمینی آب کریک و دارشاهی با اجرای 7 کیلومتر خط انتقال برای تأمین آب 1500خانوار با حضور روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، معاون اقتصادی استاندار، سرپرست فرمانداری دنا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

روشنفکر نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از لزوم نگهبانی از میراث ارزشمند انقلاب گفت و بیان کرد: با اقدام و عمل باید ارزش و اهمیت این همه نعمت را به جا بیاوریم و از مسئولان فعلی و قبل نیز تشکر می کنم که به هر نحو منشأ خدمات رسانی به مردم شده اند.

روشنفکر اظهار داشت: درست است زمین لرزه آسیب های فراوانی داشت اما نعمت های فراوانی نیز داشت، امروز بسیاری از پروژه ها به واسطه اعتبارات پس از زلزله در حال اجراست، کل اعتبارات دنا کمتر از 20 میلیارد تومان بود که  امروز تنها فقط در حوزه آبفا 80 میلیارد بودجه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر

کلنگ زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر