مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:072022-02-10اقتصادي

پروژه تعویض تاور و ارتباط شبکه 20 کیلو وات در شمیرانات افتتاح شد


پروژه تعویض تاور و ارتباط شبکه 20 کیلو وات با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون تومان در شهرستان شمیرانات افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، به مناسبت دهه فجر پروژه تعویض تاور و ارتباط شبکه 20 کیلو وات شهرستان شمیرانات عصر امروز با حضور سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، یحیی شکری معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان تهران و سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات افتتاح شد.

  یحیی شکری معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در مجموعه دو بخش لواسانات و رودبارقصران کل منطقه را از 2 مسیر تقسیم برق می کنیم که یک مسیر از گردنه قوچک به سمت کنار رودخانه انتقال داده می شود و مسیر دوم از روی ارتفاعات توسط پاورهایی که بر روی راس ارتفاع قرار گرفته به سمت دربندسر می آید و از آن نقطه به سمت شهر وارد می شود تا هر زمانی ما شرایط بحرانی داشتیم این دو مسیر تکمیل کننده همدیگر باشند.

وی گفت: خطی که امروز شاهد افتتاحش هستیم در سال 56 شروع به کار کرده و تجهیزاتش مربوط به سال 1348 است و بسیار فرسوده و قدیمی بود و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح شبکه های فرسوده و قدیمی این پروژه کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعویض تاور و ارتباط شبکه 20 کیلو وات در شمیرانات افتتاح شد

پروژه تعویض تاور و ارتباط شبکه 20 کیلو وات در شمیرانات افتتاح شد