مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-10سياسي

ستاد ملی کرونا در اعمال محدودیت ها فشارهای معیشتی مردم را مدنظر قرار دهد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه تعطیلی برخی مشاغل به دلیل شیوع کرونا فشار سنگینی به مردم وارد کرد، گفت: ستاد کرونا در اعمال محدودیت ها، - فشارهای میشتی مردم را لحاظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواقعا جهاد کردند و با تلاش های شبانه روزی خود زمینه مدیریت این بیماری را فراهم آوردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و کسبه هم همراهی بسیار خوبی در این زمینه داشتند، افزود: مردم در این دو سال فشارهای اقتصادی بسیار زیادی را متحمل شدند و برخی از کسب و کارها واقعا به تعطیلی کامل کشیده شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه باید کاری کنیم که بیش از این فشار اقتصادی به مردم وارد نشود، عنوان کرد: مردم واقعا دیگر تحمل سختی و فشار اقتصادی بیشتر را ندارند به همین دلیل در بحث پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

جوکار با بیان اینکه امروز بسیاری از بازارهای کسب و کار از رونق افتاده است، بیان کرد: در استان یزد یکی از عرصه های بسیار خوب برای ایجاد اشتغال صنعت گردشگری است که این حوزه هم با مشکلات بسیار جدی و بالایی روبرو بوده است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه جبران این خسارت ها به صورت کامل انجام نشده، اظهار داشت: این بیماری قرار نیست که به این راحتی از جامعه رخت بربندد و تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی کرونا در اعمال محدودیت ها فشارهای معیشتی مردم را مدنظر قرار دهد

ستاد ملی کرونا در اعمال محدودیت ها فشارهای معیشتی مردم را مدنظر قرار دهد