مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-10سياسي

دشمنان برابر انقلاب اسلامی دچار عجز شدند


مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه با بیان اینکه دشمنان برابر انقلاب اسلامی دچار عجز شدند، گفت:این به برکت ایثارگری و مقاومت و خون شهیدان است.

- ، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری شامگاه پنجشنبه در مراسم اربعین شهید مهران شوری زاده از شهدای مدافع امنیت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه هیچ مقامی نزد خدای متعال بالاتر از مقام شهادت نیست، گفت: کسی که جانش را در کف اخلاص بگیرد و آن را تقدیم خدای متعال کند، خدای متعال مشتری شهید می شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدا جان خود را با خدا معامله کردند، افزود: امروز اسلام به خون شهدا نیازمند است، و خدای متعال با شهدا برای حفظ دین معامله کرده است.

مسئول نمایندگی قرارگاه پشتیبانی دوکوهه در ادامه با بیان این مطلب که ما به آن درک نرسیدیم و نمی دانیم شهدا چگونه با خدای متعال معامله کردند، خاطرنشان کرد: شهید شوری زاده در مأموریت های سخت اطلاعاتی و با سفاک ترین انسان هایی که به ملت ایران رحم نمی کنند، مظلومانه جنگید و نامی از آن نبود.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه امثال شهید شوری زاده امنیت مردم را تأمین کردند، و مظلومانه به شهادت رسیدند، اضافه کرد: شهدا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برابر انقلاب اسلامی دچار عجز شدند

دشمنان برابر انقلاب اسلامی دچار عجز شدند