مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-10سياسي

جهاد تبیین نیازمند روحیه جهادی است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را برای جهان طراحی کرد، گفت: جهاد تبیین روحیه خستگی ناپذیر و جهادی نیازمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه در جشن انقلاب در مسجد جامع امیرکلا با اشاره به جریان استخلاف فردی و اجتماعی اظهار داشت: در جریان استخلاف اجتماعی، مؤمن پای رهبر خود می ایستند و آن جامعه می تواند از یک مسجد شروع شود و مردم پای امام جماعت و امام جماعت پای امت خود بایستند.

وی با اظهار اینکه حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را برای جهان طراحی کرد، افزود: هرکس باید محیط را به محیط نمونه اسلامی تبدیل کند و مسجد باید مسجد در تراز اسلام و شهر به شهر تراز اسلامی تبدیل شود.

وی با عنوان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برای اسلامی تلاش ها و خدمات زیادی انجام داده است، عنوان کرد: تراز اسلامی در فرزندآ.

ری، عدالت، شفافیت، تربیت و غیره معلوم است و هرکسی در هرمحیطی تراز اسلامی را پیاده کند.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ پیچیده و ترکیبی هستیم، ادامه داد: جنگ های ترکیبی و شناختی از سال 2007 به صورت رسمی رونمایی شده است و این جنگ ها بسیار پیچیده است و راهبردی که مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ شناختی دشمن ارائه کردند، جهاد تبیین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نیازمند روحیه جهادی است

جهاد تبیین نیازمند روحیه جهادی است