مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-10ورزشي

اعزام ژیمناست های مهابادی به مسابقات جهانی باکو


2 ژیمناست و یک مربی اهل شهرستان مهاباد جهت شرکت در مسابقات جهانی 2022 ترامپولین پنجشنبه عازم باکو در کشور جمهوری آذربایجان شدند.

- مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس  در ارومیه گفت: متین حاجی و آریا مام عبدالله   به عنوان ورزشکار و ناصر هوشیار به عنوان مربی، اعضای تیم ملی ترامپولین را در مسابقات جهانی باکو تشکیل می دهند.

کیومرث پورایراندوست افزود: آریا مام عبدالله و متین حاجی در رقابت های انتخابی تیم ملی که اخیرا در قزوین برگزار شد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم شده و جواز حضور در مسابقات جهانی باکو را کسب کردند.

وی اضافه کرد: این 2 ورزشکار شایسته در چندین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شرکت کرده و در نهایت به عضویت تیم ملی کشورمان درآمدند.

پورایراندوست گفت: سال گذشته نخستین دوره مسابقات ترامپولین کاپ امیدهای جهان 2021 نیز به مدت هفت روز با حضور 60 تیم از 21 کشور صاحب نام در رشته ترامپولین دنیا به میزبانی کشور مکزیک به صورت مجازی برگزار شد که  آریا مام عبدالله  موفق به کسب مقام سومی این رقابت ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، همچنین 2 ملی پوش دیگر ترامپولین ایران به نام های محمد سعیدآبادی و امیرحسین  حسینی و همینطور ماهان باژرنگ که ریاست شاخه ترامپولین و مربیگری تیم ملی ترامپولین را بر عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام ژیمناست های مهابادی به مسابقات جهانی باکو

اعزام ژیمناست های مهابادی به مسابقات جهانی باکو