مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-10سياسي

افزایش مالیات در سال آینده به نگرانی بزرگ فعالین اقتصادی تبدیل شده است


رییس اتاق کرمانشاه با اشاره به نگرانی فعالین اقتصادی از افزایش 63 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1401 گفت: تقاضا داریم پیش از تصویب موضوع در صحن علنی مجلس فکری به حال این موضوع بشود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق کرمانشاه با اشاره به نگرانی فعالین اقتصادی از افزایش 63 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1401 گفت: تقاضا داریم پیش از تصویب موضوع در صحن علنی مجلس فکری به حال این موضوع بشود.

کیوان کاشفی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که عصر امروز (21 بهمن) با حضور معاونین وزیر اقتصاد و دارایی و حضور مجازی وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: افزایش مالیات سال 1401 به بیم بزرگ فعالین اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاشفی با اشاره به اینکه به طور میانگین در لایحه بودجه سال 1401 افزایش 63 درصدی درآمدهای مالیاتی در نظر گرفته شده، افزود: این عدد برای استان کرمانشاه نزدیک به 75 درصد است.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه معتقد است، افزایش مالیاتی که برای سال آینده در نظر گرفته شده متناسب با افزایش درآمدها نیست و با این روند صدمات جبران ناپذیری به تولید و فعالین اقتصادی کشور وارد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مالیات در سال آینده به نگرانی بزرگ فعالین اقتصادی تبدیل شده است

افزایش مالیات در سال آینده به نگرانی بزرگ فعالین اقتصادی تبدیل شده است