مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-10سياسي

توجه به روستاهای خراسان رضوی حاشیه نشینی را کاهش می دهد


نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به روستاها حاشیه نشینی را کاهش می دهد.

- به گزارش، حجت الاسلام جواد نیک بین عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه آب شرب روستای رحیم آباد (گندم بر) که با حضور مسئولین و اهالی روستا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با همت مردم متدین ایران اسلامی به پیروزی رسید که یکی از شعارهای اصلی و دستاوردهای آن زمان، توجه به محرومین و پابرهنگان بوده است.

نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه همه ما در این روزها جهاد تبیین است و اینکه دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی فقط تأمین آب، برق و گاز و … نیست، خدمات بسیاری در اقصی نقاط کشور و حتی جهان توسط جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته و به قطعیت رسیده است.

نیک بین افزود: حاشیه نشینی و معضلات اجتماعی که برای کشور ایجاد شده است در راستای عدم توجه به روستاها به خصوص روستاهای محرومی همچون گندم بر و قوچ پلنگ در کاشمر و حتی روستاهایی این چنینی در کشور است که باید خدمات مورد نیاز آن ها را تأمین کنیم تا سکونت این مردم عزیز در روستاها حفظ شده و به سمت حاشیه نشینی شهرها نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به روستاهای خراسان رضوی حاشیه نشینی را کاهش می دهد

توجه به روستاهای خراسان رضوی حاشیه نشینی را کاهش می دهد