مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-10اقتصادي

صادرات بیش از 70 درصدی به روسیه از گمرکات گیلان


معاون اقتصادی استاندار گیلان، با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد صادرات به روسیه از گمرکات گیلان صورت می گیرد، گفت: باید برنامه ریزی های لازم جهت دستیابی به رقم صادرات تا هفت میلیارد دلاری را از مرزهای کشور به روسیه داشته باشیم.

- امروز دو پروژه در مجتمع بندر انزلی افتتاح شد که شامل احداث سیلوی غلات 30 هزار تنی شرکت غلات با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب b.

o.

t با مبلغ سرمایه گذاری 404 میلیارد و 417 میلیون ریال بهره برداری شد که طی آن زمینه اشتغال زایی مستقیم 13 نفر و اشتغال زایی غیرمستقیم 30 نفر فراهم شد.

همچنین اجرای محوطه سازی ترمینال کانتینری و تاسیسات زیربنایی اراضی استحصالی ضلع شرقی بندر انزلی با 910 میلیارد ریال اعتبار و میزان اشتغال زایی مستقیم 80 نفر و اشتغال زایی غیرمستقیم 21 نفر بهره برداری شد.

آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در این مراسم، اظهار کرد: در شرایط تحریم راهی به جز کاهش اتکا به نفت نداریم و یکی از راه های اساسی کاهش اتکا به صادرات نفت توجه به ظرفیت های تجاری کشور با توجه به صادرات دریامحور است.

وی با بیان اینکه استان گیلان به علت برخورداری از نعمت دریا می تواند ظرفیتی برای توسعه کشور باشد، افزود: در کارگروه آمایش کشور یکی از محورهای توسعه، توسعه دریامحور عنوان شد و با توجه به ظرفیت دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 70 درصدی به روسیه از گمرکات گیلان

صادرات بیش از 70 درصدی به روسیه از گمرکات گیلان