مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-10سياسي

محدودیت های ترافیکی مراسم رژه خودرویی و موتوری روز 22 بهمن در اراک


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از ایجاد محدودیت های ترافیکی مراسم رژه موتوری و خودرویی روز 22 بهمن ماه در سطح شهرستان اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید علی حسینی با تبریک فرارسیدن 22 بهمن ماه، روز پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: به منظور هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم روز 22 بهمن محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی از آغازین روزهای صبح روز جمعه به منظور تأمین امنیت ترافیکی شهروندان در شهرستان اراک انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی این مراسم در میدان صنعت، بلوار 15 خرداد، پل شهر صنعتی میدان جهاد، میدان دروازه تهران، بلوار کارگر و مصلای بیت المقدس اراک که مسیر اصلی رژه موتوری و خودرویی می باشد، انجام خواهد گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی افزود: همچنین محدودیت های ترافیکی مقطعی از بلوار شهید آنجفی، تقاطع آیت الله غفاری، دروازه تهران، خیابان سلمان فارسی تا تقاطع دانشگاه و از میدان البرز به سوی خیابان های دانشگاه و آقا نورالدین تا میدان های البرز و سرداران صورت خواهد گرفت.

حسینی با قدرانی از تعامل فراگیر شهروندان با پلیس به منظور انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از شهروندان خواست که برای پیشگیری از ایجاد ترافیک سنگین و کاهش ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی مراسم رژه خودرویی و موتوری روز 22 بهمن در اراک

محدودیت های ترافیکی مراسم رژه خودرویی و موتوری روز 22 بهمن در اراک