مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-10سياسي

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه دشمنان است


سرپرست دانشگاه بناب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسئله ی جهاد تبیین گفت: باید به حرکت تبیین، که از دغدغه های مهم مقام عظمای ولایت است، - اهمیت بیشتر و بهتری بدهیم چراکه خنثی کننده ی توطئه ی دشمنان است.

مجتبی عباسیان در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در دانشگاه بناب برگزار شد، با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از اقدامات مهم مبارزه جریان حق و باطل است، اظهار کرد: جامعه ی دانشگاهی و دانشجویان نقش بسیغ مهمی در حوزه ی تبیین دارند.

وی گفت: دعوت به جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب است که متاسفانه به این امر بسیار مهم، کمتر توجه شده است.

وی با اشاره به سم پاشی های فضای مجازی و گمراه کردن افکار عمومی که از دسیسه های دشمنان انقلاب است، یادآور شد: بهترین راه حل برای رفع و مبارزه با این نیرنگ ها، توجه عمیق به جهاد تبیین و بیان واقعیات انقلاب است.

عباسیان با بیان اینکه بعد از وقوع انقلاب اسلامی، انقلاب و جهاد علمی در ایران اتفاق افتاده است، افزود: تعداد اساتید دانشگاه ها بعد از انقلاب سال 57 به 10 برابر رسیده است.

وی با بیان اینکه از برکات انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، افزایش تولید علم و دانش و فناوری در تمامی عرصه ها است، گفت: تعداد مقالات انتشار شده در سال 57، 500 مقاله در کل مجلات علمی بوده که بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه دشمنان است

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه دشمنان است