مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-10اقتصادي

منابع تسهیلات بانکی ویژه طرح های اشتغال زا و خانگی تأمین می شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تأمین منابع تسهیلات بانکی ویژه طرح های اشتغال زا و خانگی برای سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: موضوع اشتغال و بیکاری از عمده مشکلات اقتصادی کشورمان است که می توان علت آن را در زمینه های متفاوتی ارزیابی و تحلیل کرد.

وی با اشاره به این که برای رفع بسیاری مشکلات اقتصادی باید بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم، افزود: 500 میلیارد تومان منابع تسهیلاتی برای سال آینده در حمایت از طرح های اشتغال زا و اشتغال خانگی به صندوق کارآفرینی امید تخصیص می یابد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات و تأمین اعتبار صندوق بازنشستگان، صندوق بیمه روستایی و عشایری، کمیته امداد امام(ره)، صندوق توسعه تعاون، سازمان فنی و حرفه ای و ادارات کل کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و تأمین اجتماعی به اردبیل سفر خواهد کرد.

نشست با مدیران عامل 6 بانک کشور درباره استان اردبیل یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری اولین نشست با مدیران عامل 6 بانک کشور با پیگیری ها و هماهنگی های نایب ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع تسهیلات بانکی ویژه طرح های اشتغال زا و خانگی تأمین می شود

منابع تسهیلات بانکی ویژه طرح های اشتغال زا و خانگی تأمین می شود