مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-10فرهنگي

دست سازه های سنتی هنرمندان در گذر هنری فردیس


نمایشگاه صنایع دستی با عنوان جشنواره گذر هنری فردیس با حضور 70 هنرمند از کرج و فردیس به همت تعدادی موسسه هنری از جمله طرح و هنر و خانه اوقات فراغت با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری فردیس از بیستم تا 22 بهمن ماه از ساعت 15 تا 20 عصر در بخش غربی پارک تندرستی .

- محسن انصاری، رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح گذر هنری در فردیس، حمایت از جوانان هنرمند است، گفت: با توجه به شرایط کرونایی که کسب و کار هنرمندان را به شدت تحت تاثیر قرارداده است، ایجاد گذر هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز، نمایش و عرضه محصولات و دست سازه های هنرمندان در جهت آشنایی بیشتر شهروندان با هنرهای دستی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری فردیس در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گذر هنری فرصتی است برای حضور هنرمندان تا دست سازه های ارزشمندشان از چارچوب خانه ها خارج و به جامعه عرضه شود، افزود: اولین گذر هنری در فردیس برای معرفی هنرمندان و شناساندن گذر هنری به مردم اجرا شده است.

مدیریت شهری این فرصت را ایجاد کرده و امیدوار است این حرکت گام مثبتی در جهت ارتباط بین مردم و هنرمندان و عرضه آثار آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست سازه های سنتی هنرمندان در گذر هنری فردیس

دست سازه های سنتی هنرمندان در گذر هنری فردیس