مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-10اجتماعي

طرح رتبه بندی معلمان اولین اولویت دیدار با رییس کمیسیون تلفیق است


مدیرکل آموزش وپرورش فارس طرح مساله رتبه بندی معلمان را به عنوان اولویت اصلی در دیدار با رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز اشاره کرد وافزود: دانش آموزان با ضعف تربیتی، افزایش آسیب های اجتماعی و افت پنهان تحصیلی مواجه شده اند که عبور از این بحران ها، همراهی وهمدلی همه عناصر تربیت وتعلیم را می طلبد.

عسکری البته این نکته را نیز اشاره کرد: که جبران بسیاری از نارسایی های پیش آمده دردوران کرونا، کاری جهادی وانقلابی می طلبد وخصوصا مساله تکرار پایه و بازماندگان تحصیلی وتمهید مقدمات بازگشت این دانش آموزان به مدارس از جمله این امورات است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس به نقش خانواده ها دردوران کرونا نیز اشاره کرد وافزود: مادران دانش آموز خود درنقش معلمی ظاهر شدند و تلاش کردند همراه با سیستم تعلیم وتربیت به یاری فرزندان بشتابند که لازم است مدیران مدارس از این ظرفیت بزرگ ایجاد شده برای پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت استفاده کنند.

عسکری به مساله تکریم معلم وحفظ شان ومنزلت وشخصیت وی اشاره کرد وافزود: همه ما تلاش کنیم اولین کسانی باشیم که شخصیت ومقام معلم را تکریم کرده ومنزلت معلم را با ایجاد فضایی همدلی ومحبت ومودت پاس داشته وبه هم یاداور شویم تا جامعه نیز از ما تاثیر بپذیرد چراکه جامعه ای که معلم را قدربداند بیشتر از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی معلمان اولین اولویت دیدار با رییس کمیسیون تلفیق است

طرح رتبه بندی معلمان اولین اولویت دیدار با رییس کمیسیون تلفیق است