مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-10سياسي

ساخت 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان همدان


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان به ساخت 150 واحد مسکونی از محل تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی و بنیاد علوی در استان همدان، تصریح کرد: - ایسنا/همدان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان به ساخت 150 واحد مسکونی از محل تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی و بنیاد علوی در استان همدان، تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی، 50 واحد شهری و 100 واحد روستایی است که تا بحال 80 واحد روستایی و 10 واحد شهری به بهره برداری رسیده است.

محمد رسول شیخی زاده روز پنج شنبه 21 بهمن ماه در آیین افتتاح همزمان 90 واحد مسکونی مددجویی از محل تفاهم نامه 150 واحدی کمیته امداد امام خمینی و بنیاد علوی در شهرستان ملایر اظهار کرد: در حال حاضر 880 واحد مسکونی مددجویان در دست اقدام و در قالب تفاهم نامه های مختلف داریم که 307 واحد آن در دهه مبارک فجر و مابقی در اسفند ماه و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به بهره برداری می رسد.

شیخی زاده با بیان اینکه در دهه مبارک فجر تنها واحدهای مسکونی شهرستان ملایر افتتاح شده است، گفت: مابقی واحد ها روز 14 اسفند ماه در سراسر کشور با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ساخت 150 واحد مسکونی از محل تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی و بنیاد علوی در استان همدان، تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی، 50 واحد شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان همدان

ساخت 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان همدان