مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-10ورزشي

بنی تمیم: مدیران ارشد خوزستان نگاه حرفه ای تر به ورزش داشته باشند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از مدیران ارشد استان می خواهم نگاه حرفه ای تر به ورزش و مسائل اجتماعی داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از مدیران ارشد استان می خواهم نگاه حرفه ای تر به ورزش و مسائل اجتماعی داشته باشند.

حمید بنی تمیم امروز 21 بهمن در آیین افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز، اظهارکرد: سال ها است که شرکت های بزرگ در استان خوزستان بار ورزش را به دوش می کشیدند اما در جند سال اخیر به واسطه منع قانونی حمایت از ورزش قهرمانی، لطمات زیادی به پیکره ورزش خوزستان وارد شد که فکر می کنم این لطمات تا چند سال آینده نیز خود را نشان خواهد داد زیرا جایگزینی برای حمایت از جامعه ورزش تعریف نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با تغییر رویکردی که در وزارت نفت شکل گرفته است، امیدواریم که جان تازه ای به ورزش استان خوزستان دمیده شود.

در حال حاضر خیلی از تیم های ورزشی استان کرمان بدون دغدغه کار می کنند اما تیم فوتبال نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی و خیلی از رشته های انفرادی مان با مشکل بودجه و حامی مواجه هستند.

از مدیران ارشد استان می خواهم نگاه حرفه ای تر به ورزش و مسائل اجتماعی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی تمیم: مدیران ارشد خوزستان نگاه حرفه ای تر به ورزش داشته باشند

بنی تمیم: مدیران ارشد خوزستان نگاه حرفه ای تر به ورزش داشته باشند