مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-10سياسي

وضعیت مراجع قضایی اصفهان به لحاظ امکانات اداری مناسب نیست


وضعیت مراجع قضایی و مراکز استان اصفهان به لحاظ امکانات اداری، سخت افزاری و فیزیکی مناسب نیست و باید برای رفع این مشکلات تصمیمات ویژه ای اتخاذ شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، در جریان بازدید از دادگستری و دادسرای اصفهان بابیان اینکه سفر من به استان اصفهان یک سفر غیررسمی محسوب می شود و باهدف احصای مشکلات قضایی این استان صورت گرفته است، اظهار داشت: تلاش داریم تا پس از آسیب شناسی و احصاء مسائل و مشکلات قضایی استان اصفهان با کمک و مساعدت سایر دستگاه های متولی و دولت و مجلس، در جهت رفع این آسیب ها و مشکلات گام برداریم.

وی بابیان اینکه ورودی پرونده ها به دادگستری و دادسرای اصفهان زیاد است، افزود: با توجه به کثرت ورودی پرونده ها به دادگستری و دادسرای اصفهان به هر میزان که در جهت تجهیز نیروی انسانی در این دادگستری و دادسرا اقدام کنیم باز هم تکافوی ورودی پرونده ها نیست، لذا باید برای این وضعیت تدبیری ویژه اتخاذ شود.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه وضعیت مراجع و مراکز استان اصفهان به لحاظ امکانات اداری و سخت افزاری و فیزیکی مناسب نیست، گفت: باید برای رفع مشکلات اداری و تجهیزاتی مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان تصمیمات ویژه ای اتخاذ شود تا روند خدمت رسانی به مردم و مراجعه کنندگان در این مراکز و مراجع ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مراجع قضایی اصفهان به لحاظ امکانات اداری مناسب نیست

وضعیت مراجع قضایی اصفهان به لحاظ امکانات اداری مناسب نیست