مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-10سياسي

معاون وزیر آموزش و پرورش: رتبه بندی فرهنگیان در اسفندماه امسال اجرا می شود


معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان این که وزارتخانه برای رتبه بندی فرهنگیان مصمم است، گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان در اسفندماه امسال اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، صادق ستاری فرد در جریان سفر خود به این استان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش یزد رفع مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه فرهنگیان را یکی از اولویت جدی وزارت آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: در حال رایزنی برای تسهیل کردن شرایط رتبه بندی فرهنگیان هستیم و سعی داریم یکم اسفندماه این مهم وارد صحن شده و انشاالله به نفع فرهنگیان تصویب شود.

وی با بیان این که وزارت آموزش و پرورش در این مدت نسبت به بررسی و تدوین آیین نامه طرح رتبه بندی اقدام و اکنون به پایان رسیده است افزود: وزارتخانه مصمم است و آمادگی کامل دارد که در اسفندماه سالجاری موضوع رتبه بندی برای تمام معلمان مشمول طرح را اجرا کند.

 34 هزار نیرو جدید در آموزش و پرورش جذب می شوند معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در ادامه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش وزیر آموزش و پرورش و همکاری سازمان امور اداری و استخدامی سعی بر این است که در صورت اجازه ستاد کرونا در اخر اسفند یا اوایل سال آینده 34 هزار نیرو جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: رتبه بندی فرهنگیان در اسفندماه امسال اجرا می شود

معاون وزیر آموزش و پرورش: رتبه بندی فرهنگیان در اسفندماه امسال اجرا می شود