مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-10سياسي

همه جانبه نگری، پویایی و هوشمندی مشخصات سیاست خارجی ایران است


همه جانبه نگری، پویایی و هوشمندی مشخصات سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آستانه 22 بهمن و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دیدار سفرای خارجی مقیم تهران با گرامیداشت مقدم همه سفرا، نمایندگان کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی اظهار امیدواری کرد تا سالی که در آن قرار داریم، همراه با آرامش، صلح و اعتلای مضامین عالی انسانی در اقصی نقاط جهان باشد.

رییس جمهور با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در این روزها چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند، افزود: این انقلاب، محصول باور عمیق مردم به اصول و ارزش های متعالی اسلام، آزادی خواهی، عدالت طلبی و رهبری هوشمندانه آن است.

رییسی اظهار داشت: اندیشه راهبردی جمهوری اسلامی ایران ریشه در مکتب امام خمینی (رض) بنیانگذار انقلاب اسلامی و مفهوم اسلام ناب دارد.

وجه منحصر به فرد امام بزرگوار ما این است که توانست یک هویت جدید به نام جمهوری اسلامی یا مردم سالاری دینی در دنیای پرآشوب سیاست و در سطح منطقه و جهان به وجود بیاورد.

رییس جمهور پیام رسا و گویای انقلاب اسلامی را نفی سلطه گری و سلطه پذیری، عدم دخالت قدرت های جهانی در امور داخلی ملت های مستقل، دفاع از مظلوم، حق تعیین سرنوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جانبه نگری، پویایی و هوشمندی مشخصات سیاست خارجی ایران است

همه جانبه نگری، پویایی و هوشمندی مشخصات سیاست خارجی ایران است