مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-10سياسي

کاهش 53 درصدی اهدای عضو در سال اول پاندمی کرونا


مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، در نخستین همایش برخط شعب انجمن اهدای عضو ایرانیان، از کاهش آمار اهدای عضو در دوران کرونا خبر داد.

- ، در این همایش که به صورت برخط و با شرکت مدیران عامل 20 شعبه انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار شد، رییس هیأت مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان بر استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی، فرهنگی و رسانه ای استان ها، برای ترویج فرهنگ اهدای عضو تاکید کرد.

علی نوبخت هدف اصلی از تشکیل انجمن اهدای عضو ایرانیان را تسریع در روند اهدای عضو برشمرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری با وزارت بهداشت، علاوه بر فرهنگ سازی در حوزه اهدای عضو، وظیفه آموزش، نظارت، ایجاد زیرساخت، تحقیقات و نیز حمایت از خانواده بزرگ اهدای عضو کشور به انجمن اهدای عضو ایرانیان واگذار شده است.

رییس هیأت مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان، نقش شعب را در پیشبرد اهداف انجمن بسیار مهم ارزیابی کرد و از مدیران عامل شعب خواست با مراکز فراهم آوری و پیوند دانشگاه های علوم پزشکی همکاری مستمر داشته باشند.

کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز از افزایش 66 درصدی اهدای عضو در ایران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان نیمه اول، 446 مورد اهدای عضو در کشور انجام شده که نسبت به سال گذشته (با 269 مورد) 66 درصد رشد نشان می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 53 درصدی اهدای عضو در سال اول پاندمی کرونا

کاهش 53 درصدی اهدای عضو در سال اول پاندمی کرونا