مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-10اقتصادي

کوتاهی وزارت ورزش در جذب اعتبار 47 میلیارد تومانی ورزشگاه شاهرود


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه 47 میلیارد تومان برای ورزشگاه 15هزار نفری شاهرود تصویب شده است، گفت:پنج ماه از این مصوبه می گذرد و هنوز این اعتبار جذب نشده است.

- ، علی اصغر خانی ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی یک پروژه عمرانی در زمینه تولید نهاده های دامی در میامی با حضور استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای شهرستان های شاهرود و میامی مصوب شده است، بیان کرد: استانداری و معاونت اقتصادی و عمرانی می بایست زمان خوبی را گذاشته و برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی افزود: 47 میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود مصوب و پول در حساب معاونت زیرساخت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد اما با گذشت حدود پنج ماه هنوز این اعتبار جذب نشده است که انتظار داریم این موضوع به صورت فوری در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی قرار بگیرد.

کوتاهی دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه اعتبارات خوبی در زمینه راه های حوزه انتخابیه نیز مصوب شده است، بیان داشت: این اعتبارات نیز متأسفانه تاکنون جذب نشده و می بایست توجه ویژه ای به آنها داشت.

خانی با بیان اینکه اعتبارات می باید سریع جذب شوند تاکید کرد: نگاه خوبی در کمیسیون تلفیق برای بودجه سال 1401 وجود داشته اما اگر اعتبارات جذب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی وزارت ورزش در جذب اعتبار 47 میلیارد تومانی ورزشگاه شاهرود

کوتاهی وزارت ورزش در جذب اعتبار 47 میلیارد تومانی ورزشگاه شاهرود