مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-10فرهنگي

2 پیام تسلیت برای درگذشت سعید تشکری


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در پیام های جداگانه ای درگذشت سعید تشکری را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن پیام یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: یَا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّه إِرجعی إِلی ربِّکَ راضیه مَرضیهً خامه خوش تراش خادم خوش نام و پرآوازه فرهنگ فروزان رضوی از خروش و تپش بازایستاد و شیفتگان ادبیات خنشان و دلکش دینی و آیینی را به سوگی سترگ نشاند.

سعید تشکری خوشه ای خوش نما بود از شاخساران اندیشه ریشه دار و ادب بالنده خراسان بزرگ که در اوج باروری و در آستانه بهارآوری، دستخوش خزان شد.

آن فقید سعید واله واژه و کلمه بود و دلباخته آموختن و آموزگاری تا آخرین نفس؛ گو این که طلایه داری جایزه نوخاسته داستان حماسی و نیز برگزیدگی سزاوارانه در جایزه ای آراسته به نشان دلنشین جلال آل قلم در همین روزهای واپسین، گواه مدعاست؛ همچنین بر جای نهادن آثار پرشمار داستانی و نمایشی آماده انتشار و شاگردان شایسته سوگواری که مشعله دار راه روشن اویند و رهگشای آفاق نامکشوف فرارو.

آن جان خروشان و خیال خیزان - که مفتون گنبد فیروزه ای گوهرشاد بود و مطاف قلم سبزآبی اش، گلدسته های زرین سلطان سریر ارتض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پیام تسلیت برای درگذشت سعید تشکری

2 پیام تسلیت برای درگذشت سعید تشکری