مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-10بين الملل

دیدار فرمانده تروریست های «سنتکام» با وزیر دفاع مصر


فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه (سنتکام) در سفر به قاهره با فرمانده کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع مصر دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنت مک کنزی فرمانده نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام و هیأت همراه او در سفر به قاهره با محمد زکی فرمانده کل نیروهای مسلح و وزیر جنگ مصر دیدار کرد.

در این دیدار پاره ای از موضوعات دارای اهتمام مشترک، راهکارهای تقویت روابط و همکاری نظامی و آموزش های مشترک بین نیروهای مسلح دو کشور بررسی شد و مک کنزی با اشاره به روابط مستحکم بین نیروهای مسلح مصر و آمریکا بر علاقه مندی نیروهای مسلح آمریکا و افزایش پیوندهای همکاری مشترک در زمینه نظامی برای مقابله با چالش های مشترک و برقراری امنیت و ثبات در منطقه تأکید کرد.

بنابر گزارش وبگاه الیوم السابع ، فرمانده سنتکام نیز بر علاقه مندی کشورش برای حمایت از روابط و شراکت استراتژیک و هماهنگی مستمر بین دو کشور تأکید کرد و گفت که آمریکا تمایل دارد در مرحله آینده شاهد تمرینات مشترک برای تبادل تجربیات و گسترش توان آموزشی در زمینه های نظامی مختلف بین نیروهای مسلح مصر و آمریکا باشد.

در این دیدار همچنین احمد خالد فرمانده مرکز فرماندهی راهبردی و ناظر کل بر تولیدات نظامی ارتش مصر، تعدادی از فرماندهان نیروهای مسلح، سفیر آمریکا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده تروریست های «سنتکام» با وزیر دفاع مصر

دیدار فرمانده تروریست های «سنتکام» با وزیر دفاع مصر