مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-10ورزشي

نقشه بازیکن خارجی تراکتور برای دلارهای بیشتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یک ساعت بعد از بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم تراکتور، حمزاوی بازیکن الجزایری سابق تیم تراکتور طی مصاحبه ای اعلام کرد که بخشی از مبلغ قراردادش را از تراکتور نگرفته است و همچنان از تیم تراکتور بابت مطالباتش شاکی است.

پیگیری های خبرگزاری فارس در تبریز نشان می داد که حمزاوی از تیم تراکتور دو شکایت بابت دو حضورش در زمان ها متفاوت در فیفا ثبت شده و یک مورد هم بابت هزینه هایی که در ایران کرده بود، شکایت کرده بود.

حمزاوی مبلغ قراردادش را دریافت و به فیفا اعلام وصول داده بود، اما نکته مهم دریافت مطالبه سومش که در ایران بابت مالیات و خروجی و هزینه های دیگر بود و حمزاوی معتقد بود که این هزینه ها باید با ارز دولتی حساب و به وی پرداخت شود.

یعنی چند برابر مطالبه اش و تقریبا هم اندازه با قراردادش به دنبال سود از تفاوت ارز دولتی و بازار آزاد بود.

خوشبختانه باشگاه تراکتور با ارائه اسناد قابل قبول به فیفا، نقشه حمزاوی برای کسب بیشتر مبلغ و خروج ارز از کشور را ناکام گذاشته و فیفا درخواست حمزاوی را رد کرد.

جالب اینکه مهاجم الجزایری که در دوران حضورش در تنها یک گل به ثمر رسانده بود، از دریافت مطالبه سومش و اعلام وصول به فیفا خودداری کرده بود که با مدارک امور بین الملل تراکتور و وکلای این باشگاه، دست حمزاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه بازیکن خارجی تراکتور برای دلارهای بیشتر

نقشه بازیکن خارجی تراکتور برای دلارهای بیشتر