مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-10سياسي

علت عقب افتادگی ها، عدم توجه در انتخاب نیروی انسانی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سرنوشت یک کشور به تربیت نیروی انسانی متعهد وابسته است، گفت: رمز عقب افتادگی ها اینجاست که در انتخاب نیروی انسانی دقت نمی شود و اگر دقت هم بشود، - رها می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه 21 بهمن ماه در دیدار فرمانده و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی که به مناسبت سالروز عملیات والفجر 8 و سالروز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهم ترین وظیفه دستگاه های حفاظتی، حفظ نیروی انسانی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند وی گفت: به همین علت، کار مردم و کشور درست نمی شود و اثر سوء آن در مردم مشاهده می شود، مردم کار خراب را به پای فرد نمی بینند و آن را به پای اسلام حساب می کنند در صورتی که این کار نامسلمانی بوده است اما به اسم اسلام تمام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همه ما می دانیم که در همه امور، علم و اطلاع شرط اولیه است و در همه اموری که به وسیله انسان صورت می گیرد نیروی انسانی حرف اول را می زند؛ لذا هر کاری با توجه به کیفیت نیروی انسانی به نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عقب افتادگی ها، عدم توجه در انتخاب نیروی انسانی است

علت عقب افتادگی ها، عدم توجه در انتخاب نیروی انسانی است